keskiviikko 29. toukokuuta 2013

Ei kiitos tylsiä kenkiä!

Olen omalla tavallani kenkäfriikki, vaikka en omistakaan satoja pareja toinen toistaan kauniimpia kenkiä. Olen nimittäin hyvin nirso kenkien suhteen: ne pitää olla kauniit, hyvät kävellä ja mielellään vielä ekologiset. Niiin ja ne pitää olla jotain muuta kuin mustat (talvikengissä tämä ei valitettavasti toimi)!

Lempikenkämaa on ehdottomati Espanja. Brakoja olen haalinut jo Hakaniemen Derbystä neljät kappaleet. Lesti sopii minulle ja kengät ovat hauskoja. Merkki myös kiinnittää huomiota ympäristöasioihin ja sosiaaliseen vastuuseen.

Uusi tuttavuus on Art. Sillä on samanlainen filosofia kuin Brakolla. Erityistä näissä kengissä oli hassu kumipohja, jonka ansiosta pystyn kävelemään jopa näin korkeilla koroilla. Nämä siis ovat minun pyöreällä jalalleni korkeat :-)

Tämän kevään hankita: uudet Artit!

Monet juhlat nähneet sandaalit.

Ehdottamat suosikkini: samat kengät kahdessa eri värissä eli sopivat aina vaatteisiin. Osumaakin on tullut...

Maailman  suloisimmat kengät, valitettavasti vain puoli kokoa liian pienet...mutta kun halvalla sai!

1 kommentti:

  1. Heipparallaa!
    Blogissani on sinulle tunnustus. Vastaa, jos on ispiraatiota. Ei pakotteita :)
    http://osuuskaupanarkea.blogspot.fi/2013/06/tunnustus.html

    VastaaPoista