tiistai 3. heinäkuuta 2012

Haasteena nude osa 1/3

Nude on jo toista kesää muotiväri ja sitä on kertynyt kaappiin, vaikka olen ollut tietoinen, ettei se oikeastaan pue minua. Itse asiassa se on väri, joka ei oikeasti pue ketään. No ehkä kauniisti ruskettuneita ja aivan vaaleita. Jos ilkeitä ollaan, siitä ei ole kauaa kuin nude oli sävy, jota löytyi ainoastaan varttuneempien rouvien alusvaatelaatikosta...

Kun kerta vaatteet ja asusteet on jo hankittu, niin härkää sarvista. Aloitin projektin etsimällä henkilöitä, jotka kantavat nudensa nätisti. Mihin he ovat sen yhdistäneet? Millaisissa vaatteissa nude näyttää hyvälle?

Seuraavassa jaksossa yritän saada nudea ihan tosissaan sopimaan vaatekaapin muun sisällön kaveriksi....
Musta nahkatakki herkän mekon kanssa...toimii!
Hame ja korkkarit nuden sävyisenä tekevät jalat ainakin kilometrin pituisiksi. Kelpaa mulle!
Nude mahdollisimman kauas kasvoista...kannatan!
No tämä kaunokainen näyttäisi hyvälle vaikka säkissä, mutta valkoinen näyttää olevan suosittu väri nuden kanssa.
Farkkua ja vaalensinistä nuden kaverina...ihana!

En ole varma, miten tuo harmaa sopii (oik.) nuden kaveriksi...ei ehkä mun juttu.
Tummansininen ja kameli sopivat yhteen, mutta yhdistettynä nudeen...hmmm.
Herkullinen yhdistelmä, muttei toimi blondilla (ainakaan näin hyvin).

10 kommenttia:

  1. Itse ajattelin, josko aloittaisi nude korkkareista. Pitäis vain löytää jotkut kivat eikä liian korkeat :)

    VastaaPoista
  2. Just tein postauksen parin päivän päähän, missä mulla on nudet kävelykengät/korkkarit. Tuu kattoon silloin uudestaan :)

    VastaaPoista
  3. Ostin juuri nudet korkkarit, joita olen himoinnut jo vuoden. Aivan ihanat. Muuten en kyllä tuota väriä käytä, minustakaan se ei sovi oikein kenellekään.

    VastaaPoista
  4. Yksi tuttu muotitoimittaja sanoin tuossa pari kuukautta sitten, että jos jotain hankkii tänä kesänä, niin se on nuden väriset korkkarit. Kestävät kuulemma aikaakin kohtalaisen hyvin, eli hyvä valinta Sini!

    VastaaPoista
  5. http://www.esprit.fi/fi/women/koko_mallisto/SHOES_ACC/kengaet/avokkaat_peeptoet/E05525_280

    Jees!!

    VastaaPoista
  6. Niitä on nettikaupassa ruskeatkin, hyvässä alessa. Käytän yleensä kokoa 39, mutta näissä lesti on pieni eli 40 oli mulle sopiva. Hyvät jalassa!

    VastaaPoista
  7. Mä tykkään tosta Olivian nude-konjakki-sininen -yhdistelmästä! :D

    http://enninkengissa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  8. Hei Enni! Musta tuntuu, että mun pitäis päästä "seuraavalle tasolle" tässä nudessa ennen kuin sulattaisin tuon (siis itseni päällä). Olivialle sopii lähes kaikki!

    VastaaPoista